Friday, April 13, 2012

第6個Cycle: BINGO!

今個Cycle,因為過農歷年,我只係睇咗吉叔一次。除Folic Acid外,我開始吃Prenatal vitamins和做針炙。但,我沒去見婦科西醫、沒吃排卵藥Clomid沒照超聲波、沒量體温、沒用紅D,所以完全唔知自己幾時排卵。雖然從Day 8起就隔日do do,但我都打定輸數。

Day 17我已經感到胸痛,提早咗。20118月小產之前我從沒有胸痛的問題,極其量來經前兩三天會有點肚谷或水腫。小產之後,每個Cycle我都有胸痛,每次都是大約從Day 20開始,胸的兩側一碰到就很酸痛,直至來經後才消失。我好擔心賀爾蒙失調,Estrogen過多又或 Progesterone過低,這都會令我失去受孕的可能。所以我想今個Cycle 天然啲,讓身體休息吓,然後下個Cycle去找醫生檢查清楚。

網上發現情况相似的人也不少。原來胸痛通常代表「已排卵」。胸前近乳頭痛就代表Estrogen過多,可能「無排卵」。胸前和胸側都痛的話就代表已排卵但Estrogen太多,而且Progesterone太少,兩種賀爾蒙平衡唔到。

我又擔心左邊輸卵管塞咗。上網睇醫學專攔,發現原來大自然好有規律、好公平,左右兩邊卵巢平均每年分別排卵6次。雖然未至於規律到一次左、一次右,但最壞情况都係一邊連續排完6次之後,另一邊就自動排其餘嘅6次。我擔心嘅係,我過去5Cycle都係右邊排卵,如果今次或下次轉咗左邊排,而又咁啱左邊輸卵管塞咗,咁我就要再等多六個月才有機會懷孕。我唔可以讓事情這樣發生,放完假後一定要去照輸卵管,塞咗就揾方法通通佢。

個胸真係痛到唔可以接受。Day 28開始有時覺得個心跳得好快,好似被人打通任二脈,啲血流得好快。心唸可能係做完針炙嘅反應,應該谷緊M。點知Day 30 M小姐都未嚟,再安慰自己可能今個Cycle因為無食藥,Day 17才排卵,所以應該Day 31 (= 17 + 14) 先會M come。再等多一日,驗一驗,原來Bingo。今日我有咗三個月喇,yeah

No comments:

Post a Comment