Friday, April 12, 2013

尿片 尿疹膏

真係接受唔到,現在連尿片都要搶。

昨天去萬寧,店員話只賣剩兩包Pampers,心知不妙。今天看新聞,終於知道發生乜事--碼頭工潮影響部份尿片斷貨。還有,水客搶日本尿片 港爸媽叫苦

BB用開Pampers特級棉柔,見萬寧賣剩兩包,我怕工潮持續,日後更難入貨;咁啱有朋友介紹Moony尿片,於是買了一包試一試。雖然兩者都是日本進口,但MoonyPampers薄身,而且吸水力更強,亦比較乾爽透氣。初初用Moony,我不太習慣。原因係佢吸濕力太強,我以為BB無屙尿,還擔心他是不是飲唔夠奶。後來我才發現,晚上用Moony最理想,即使BB睡著了,10-12小時無換片,都唔會覺得條片好脹,亦無漏尿跡象。我想,當家中的Pampers存貨用完時,我唔排除會轉用Moony。惟Moony並非隨處買到,所以有可能要一次過大量入貨,家中要預留位置儲存。

 



其實BB出世頭20日,係用Huggies 0碼尿片。這是市面最細尿片。我BB出世6磅半,著佢好似fit啲。但Huggies出名防漏,因為材料以膠為主,我怕焗住BB pat pat,所以20日後,轉用Pampers細碼。

 


BB出院回家,我們發現佢有尿疹。陪月姐姐話,這是因為醫院人手不足,通常不會太頻密換片,更不會塗尿疹膏,所以BB有尿疹係常見情況。只要回家後保持BB pat pat 清潔乾爽,尿疹就好快消失。




至於尿疹膏,陪月姐姐介紹Mustela Vitamin BarrierCream;我當然照著買。但穩陣起建,我也同時買了Johnson & Johnson DesitinDesitin質地比較稠杰,個人覺得防止尿尿接觸皮膚功效會顯著一點,所以我主要幫BBDesitin,果然幾天後尿疹就消失,keep住用Desitin尿疹亦沒再出現過。

 

 
 
每次幫BB換片pat pat,都係用思詩樂棉花加和暖水,輕輕拭抹。後來BB大個,皮膚不像初生嬰兒般嬌嫩,又貪方便,於是久不久有用HuggiesNatural Care Baby WipesBB用得so far so good

雖然尿片及以上產品的暫時短缺情況不會令BB造成生命危險,但始終是湊B重要物資,希望各位盡快買齊貨,應付日常所需。

 

No comments:

Post a Comment