Wednesday, May 8, 2013

跪地綁手 可怕的體罰

蘋果日報2013年5月8日頭條

我見到呢張相,只想起拉登,或壞人準備槍斃人質情景。
如果我知道有人咁樣對我嘅小朋友,我一定癲。我咁辛苦先生得出個BB,佢被人咁樣侮辱(屈膝之),我一定會不惜一切追究。

我明白,好多嘢父母和老師睇法未必一樣,小朋友有時會無所適從。我會教我小朋友,在家要尊重父母,返學要尊重老師。小朋友頑皮的時候,我寧願老師打手板或罰企,都唔接受用這個方法懲處。

我自小被教育,只能跪長輩、父母、祖父母;其他人,絕不能跪。正所謂男兒膝下值千金,在學校被要求下跪已經無可能,還被綁手,No No No, 攪錯晒。
 
玫瑰崗學校給家長的信

學校例牌否認,又話有校規講明唔可以體罰。但今次擺明有人走法律罅 - 跪地綁手算唔算體罰?最慘係身體無傷痕,但被人影相、被人取笑,對小朋友心靈必然會帶來多少負面影響。

學校又話課室內有多過一名老師,咁點解無人阻止事件發生,仲可以影到如此清楚照片?

我唔想假設這張相真偽,但對小朋友做出這種事的這個人 - 肯定係成年人,有可能係老師、父母、工人姐姐、等等?!這個人,不論在甚麼情況下,都不應該再照顧小朋友了!各學校、補習社、托兒所,你們心知肚明這是誰,請你們不要聘用他了。如此可怕、沒愛心的人,真的不適合這類工作!

No comments:

Post a Comment