Sunday, April 7, 2013

請工人

我一直都沒有僱用外傭。我怕有個外人住在同一屋簷下,會失去私隱;也怕有工人做晒所有家務,令BB甚至自己養出惰性。

但經過兩個多月的全職家庭主婦兼湊B實戰經歷後,我終於明白,即使我有鐘點工人每星期來兩次、每次三個鐘,解決重型工作,例如燙衫、換床單、抹窗、洗廁所等;我一個人根本無辦法做完每天基本家務,包括洗衫、涼衫、煮飯、洗碗和拖地。主要原因係有了BB,衛生標準要提高,工作量大增。我完全無時間花Quality Time 比BB,無機會唱歌比佢聽,更加唔駛講上網研究搵學校。最大問題係我完全唔出得街,三個月無同老公撐過檯腳,嚴重影響夫妻情趣。我終於向老公投降,決定要請工人。

同Agent攪了一輪,等了兩個幾月,工人姐姐終於上班。雖然唔係好慣屋企多咗個人,但我終於可以出街扮吓靚,上吓網,同朋友High Tea輕鬆吓。同時也可以花多點時間給BB、給老公。

曾幾何時,煮嘢食、焗蛋糕,係我至愛。因為大肚停了一輪;現在有了工人,我做煮,佢善後,真係輕鬆好多。我甚至開始鑽研嬰兒食譜,希望為BB做出色香味美。


No comments:

Post a Comment